ENG

Biro za komunikaciju sa građanima primio 2.065 zahtjeva

20/11/2017

Biro za komunikaciju i koordinaciju odnose sa građanima Glavnog grada, takozvani Sistem 48, primio je od početka godine 2.065 zahtjeva građana, od čega je na 97,77% odgovoreno u roku od 48 sati, a 80,29% i riješeno u predviđenom roku.

Biro formiran na inicijativu gradonačelnika Podgorice Slavoljuba Stijepovića krajem marta 2015. godine, sa ciljem da se stvore uslovi za brz i efikasan način komunikacije građana i organa lokalne uprave, da se gradska uprava približi građanima i da oni na jednostavan i efikasan način rješavaju svoje zahtjeve.

Rad Biroa je organizovan svakog dana, uključujući dane vikenda i praznika, u periodu od osam do 24 sata. Funkcioniše po principu Sistema 48 u koji su umreženi svi organi lokalne uprave, i kao takav je prva služba koja je uvedena u rad jedne lokalne samouprave u Crnoj Gori.

Benefiti za građane se odnose na prijavu problema na jednom mjestu tokom 24 časa svakog dana, brz i efikasan način rješavanja problema, veće učešće u radu lokalne uprave, veća kontrola rada ipredlaganje budućih projekata.

Benefiti za lokalnu samoupravu odnose se na smanjenje ukupnih troškova kroz optimizaciju rada određenih procesa, veću kontrola rada svih organa lokalne uprave, veću mjerljivost rada pojedinačno svakog organa, veću efikasnost i transparentnost rada lokalne uprave kao i rast povjerenja građana u lokalnu samoupravu.

PG BIRO

ZELENO LICE PODGORICE

Podgorica na dva točka

Podgorica na dva točka

Moje drvo

Moje drvo

Kesa je više previše

Kesa je više previše

Mikro 020

Mikro 020

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina

Naša Gorica