Novi kreativni preduzetnici u Delti
13/08/2021Na centralnom štandu u šoping molu Delta City, u okviru programa podrške kreativnom preduzetništvu koji Glavni grad realizuje u saradnji sa Delta City-jem i kompanijom Strategist, ovog mjeseca svoje proizvode predstavlja brend Mafalda.
Inspiracija za kreiranje brenda Mafalda leži u kulturno-istorijskom bogatstvu Crne Gore, a njihovi proizvodi nastaju spajanjem ljubavi prema istoriji umjetnosti i modnom dizajnu.
U fokusu Mafalde su proizvodi koji su lako nosivi, i koji imaju savremen dizajn, pa tako kreiraju modne dodatke u formi torbi različitih namjena, cegera, novčanika, futrola za naočare. Primarne motive crpe iz crnogorske istorije umjetnosti, a pored svoje namjene, ovakva vrsta proizvoda je u isto vrijeme i vrsta materijalizovane prezentacije crnogorskog kulturnog nasljeđa, koja ukazuje na jedinstvenost crnogorske kulture i umjetnosti.”
Podsjećamo, od početka 2021. godine, odnosno kroz ovogodišnji konkurs do sada su svoje proizvode predstavili domaći brendovi - Radionica Krpenka, Petit Paris Clothing, Flamingo Design, Mika rawbeauty, Radionica pašte, Agate i Sleepy Butts.
PG BIRO