ENG

Novi kreativni preduzetnici u Delti

13/08/2021
Novi kreativni preduzetnici u Delti

Na centralnom štandu u šoping molu Delta City, u okviru programa podrške kreativnom preduzetništvu koji Glavni grad realizuje u saradnji sa Delta City-jem i kompanijom Strategist, ovog mjeseca svoje proizvode predstavlja brend Mafalda.                      

Inspiracija za kreiranje brenda Mafalda leži u kulturno-istorijskom bogatstvu Crne Gore, a njihovi proizvodi nastaju spajanjem ljubavi prema istoriji umjetnosti i modnom dizajnu. 

U fokusu Mafalde su proizvodi koji su lako nosivi, i koji imaju savremen dizajn, pa tako kreiraju modne dodatke u formi torbi različitih namjena, cegera, novčanika, futrola za naočare. Primarne motive crpe iz crnogorske istorije umjetnosti, a pored svoje namjene, ovakva vrsta proizvoda je u isto vrijeme i vrsta materijalizovane prezentacije crnogorskog kulturnog nasljeđa, koja ukazuje na jedinstvenost crnogorske kulture i umjetnosti.”

Podsjećamo, od početka 2021. godine, odnosno kroz ovogodišnji konkurs do sada su svoje proizvode predstavili domaći brendovi - Radionica Krpenka, Petit Paris Clothing, Flamingo Design, Mika rawbeauty, Radionica pašte, Agate i Sleepy Butts.

PG BIRO 

Novi kreativni preduzetnici u Delti
Novi kreativni preduzetnici u Delti
Novi kreativni preduzetnici u Delti
Novi kreativni preduzetnici u Delti
Novi kreativni preduzetnici u Delti
Novi kreativni preduzetnici u Delti
Novi kreativni preduzetnici u Delti

ZELENO LICE PODGORICE

Podgorica na dva točka

Podgorica na dva točka

Moje drvo

Moje drvo

Kesa je više previše

Kesa je više previše

Mikro 020

Mikro 020

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina

Naša Gorica