ENG

Novi vizuelni identitet Turističke organizacije Podgorice

05/04/2022
Novi vizuelni identitet Turističke organizacije Podgorice

U cilju bolje prezentacije i brendiranja turističke ponude Glavnog grada, a uz to prateći trendove, Turistička organizacija Podgorice predstavlja novi vizuelni identitet.

Izvršni odbor Turističke organizacije Podgorice na sjednici održanoj dana 30. marta 2022. godine jednoglasno je izabrao novi logo u odnosu na osobenost i savremeni karakter tog grafičkog rješenja, koje uz jedinstven vizuelni izraz i prateći narativ ilustruje Podgoricu kao dinamičnu i modernu destinaciju.  

Kao inspiracija autora za razvoj osnovnog logotipa poslužio je morački oblutak, prepoznat kao autentični simbol podgoričke istorije, prirode i arhitekture. Logotip je u ovom dijelu idejno i stilski obogaćen, isticanjem u plavom oblutku engleske riječi „GO“ u ispisu PodGOrica, što predstavlja savremen i inovativan element, koji unosi dinamiku, upućujući na turistički potencijal i promociju Podgorice kao nove destinacije.  

Dodatnom razradom vizuelnog identiteta u formi piktograma i drugih pratećih promotivnih materijala koji se mogu zasebno koristiti, predloženo rješenje prikazuje bogatstvo prirodnih i kulturnih sadržaja u Podgorici i njenoj okolini. Takođe, nudi različite mogućnosti buduće primjene koje će doprinijeti još boljem pozicioniranju i vidljivosti Podgorice kao turističke destinacije.

TURISTIČKA ORGANIZACIJA PODGORICE

ZELENO LICE PODGORICE

Podgorica na dva točka

Podgorica na dva točka

Moje drvo

Moje drvo

Kesa je više previše

Kesa je više previše

Mikro 020

Mikro 020

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina

Naša Gorica