Novi vizuelni identitet Turističke organizacije Podgorice
05/04/2022U cilju bolje prezentacije i brendiranja turističke ponude Glavnog grada, a uz to prateći trendove, Turistička organizacija Podgorice predstavlja novi vizuelni identitet.
Izvršni odbor Turističke organizacije Podgorice na sjednici održanoj dana 30. marta 2022. godine jednoglasno je izabrao novi logo u odnosu na osobenost i savremeni karakter tog grafičkog rješenja, koje uz jedinstven vizuelni izraz i prateći narativ ilustruje Podgoricu kao dinamičnu i modernu destinaciju.
Kao inspiracija autora za razvoj osnovnog logotipa poslužio je morački oblutak, prepoznat kao autentični simbol podgoričke istorije, prirode i arhitekture. Logotip je u ovom dijelu idejno i stilski obogaćen, isticanjem u plavom oblutku engleske riječi „GO“ u ispisu PodGOrica, što predstavlja savremen i inovativan element, koji unosi dinamiku, upućujući na turistički potencijal i promociju Podgorice kao nove destinacije.
Dodatnom razradom vizuelnog identiteta u formi piktograma i drugih pratećih promotivnih materijala koji se mogu zasebno koristiti, predloženo rješenje prikazuje bogatstvo prirodnih i kulturnih sadržaja u Podgorici i njenoj okolini. Takođe, nudi različite mogućnosti buduće primjene koje će doprinijeti još boljem pozicioniranju i vidljivosti Podgorice kao turističke destinacije.
TURISTIČKA ORGANIZACIJA PODGORICE